ترسناک ترین بازی های کل تاریخ برای کامپیوتر، PS4 و ایکس باکس وان

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
11:27
چهار شنبه 24 مهر 1398

بازی های ترسناک فرصتی سرگرم‌کننده هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا چیزهایی را تجربه کنید که در دنیای امن واقعی اصلا دوست ندارید با آنها مواجه شوید. یک بازی ترسناک حسابی شما را به وحشت می‌اندازد، اما شاید آن لحظه‌ای که از دست موجودات ترسناک فرار می‌کنید، باعث شود که احساس رهایی کنید و از بازی لذت ببرید و شاید هم کمی عرق شما را در بیاورد! در این مقاله سعی کرده‌ایم تا فهرستی از ترسناک ترین بازی های کل تاریخ را برای شما آماده کنیم، فهرستی که شامل بازی‌های قدیمی در گذشته تا بازی‌های امروزی می‌شود.

 

ترسناک ترین بازی ها

البته پیش از خواندن ادامه مطلب به شما هشدار می‌دهیم که اگر ناراحتی قلبی دارید و یا ممکن است شب ها کابوس ببینید، از خواندن این مطلب و همین طور بازی با این ترسناک ترین بازی های دنیا خودداری کنید!

Shadows of the Damned

Shadows_of_the_Damned

پلتفرم: پلی استیشن 3 – ایکس باکس 360

بازی Shadows of the Damned که به نوعی همکاری میان شینجی میکامی، خالق Resident Evil 4 و Suda 51 به شمار می‌رود، همچون بازی Resident Evil 4 است و همواره کاربران به مقایسه میان این دو پرداخته‌اند.

این بازی نوعی گیم اکشن به حساب می‌آید و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 طراحی شده است. در نتیجه، آن دسته از کاربران PS3 و یا ایکس باکس 360 که به دنبال ترسناک ترین بازی های دنیا می‌گردند، این بازی را می‌توانند انتخاب کنند.

Manhunt

Manhunt

پلتفرم: پلی استیشن 4 – پلی استیشن 2 – ایکس باکس – ویندوز

Manhunt نوعی بازی ترس و بقا طراحی شده توسط  Rockstar North و منتشر شده توسط راک استار گیمز است که اولین نسخه از آن در سال 2003 عرضه شد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 2، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس و … ارائه شده است.

بازیکنان در این بازی باید سعی کنند که با استفاده از سلاح گرم دشمنان خود را از پای درآورند و یا از پشت به آنها نزدیک شده و از فاصله‌ای نزدیک آنها را بکشند. در نهایت، اینکه، آن دسته از کاربرانی که در جستجوی فهرستی از ترسناک ترین بازی های تاریخ هستند، این مورد یکی از موارد فهرست مورد نظرشان است.

Until Dawn

Until_Dawn

پلتفرم: PlayStation 4

فیلم های ترسناکی که در آن نوجوانان به خاک و خون کشیده می‌شوند، در طول چند دهه گذشته همواره در بازار وجود داشته‌اند. اما بازی های ترسناک زیادی نبوده‌اند که چندان وارد قلمرو این سبک شوند و کاملا این موضوع را بشکافند. اما بازی Until Dawn که در سال 2015 عرضه شد، این جسارت را به خرج داده است.

این بازی در مورد گروهی نوجوان پر شر و شور است که تعطیلات را می‌خواهند در یک کلبه کوهستانی و دورافتاده سپری کنند. اما در آنجا متوجه می‌شوند که موجوداتی ترسناک و مهیب قصد کشتن‌شان را دارند. این بازی مملو از سرگرمی نیست و اگر شما نتوانید با منطق درست شخصیت‌ها را در طول بازی حرکت دهید، همه شخصیت‌های آن کشته خواهند شد. این بازی در مسیر خود واقعا شما را به وحشت می‌اندازد و از جمله ترسناک ترین بازی های دنیا است.

در حالی که بسیاری از بازی‌های موجود تنها به خاطر فاکتور ترس در این فهرست هستند، اما بازی Until Dawn به دلایل دیگری نیز این عنوان را کسب کرده است. این بازی به شکلی مطمئن از سنت‌های بازی های ترسناک استفاده کرده و به همان فاکتورهای همیشگی این نوع بازی ها به شکلی بی‌‎نظیر وفادار است.

این بازی سبک ترس و بقا در سال 2015 از سوی کمپانی سونی برای پلتفرم پلی استیشن 4 ارائه گردید. در نهایت آنکه این بازی برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی PS4 هستند، بسیار مناسب است.

Metro Exodus

Metro_Exodus

پلتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – ویندوز

Metro Exodus از جمله نمونه‌های ترسناک مربوط به اتفاقات آخرالزمانی است که در روسیه اتفاق می‌افتد و یک بازی درام با محوریت خانواده است، هرچند که سبک و سیاقی خشن دارد.

در این بازی قوانین مرسوم به چالش کشیده می‌شود. در مراحل اولیه بازی، به شما آموزش داده می‌شود تا نور را از بین ببرید و باعث سیطره یافتن تاریکی شوید. سپس در پناهگاه‌هایی پر از عنکبوت که زیر دریای خزر قرار گرفته، پناه بگیرید. این موجودات با پاهای ترسناک خود در همه جا حضور دارند و شما به عنوان بازیکن این بازی، هیچ گاه نباید زره خود را کنار بگذارید.

بازی اول شخص و با سبک و سیاق تیراندازی Metro Exodus در سال 2019 توسط Deep Silver برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه شد. در نتیجه این بازی برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی PS4 می‌گردند و همچنین کسانی که در جستجوی بازی ترسناک Xbox هستند، قابل انتخاب است.

Little Nightmares

Little_Nightmares

پلتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – نینتندو سوئیچ – ویندوز

در بازی Little Nightmares همه چیز شبیه به افسانه و عجیب و غریب است، اما موقعیت‌های آن بسیار سیاه و ناخوشایند است. مسلما برای کودکان فضای مناسبی نیست، مگر اینکه بخواهید آنها را بترسانید. در این بازی که روی شخصیتی با یک روپوش زرد متمرکز شده، شما باید از دست موجودی به نام The Maw فرار کنید که موجوداتی عجیب و غریب و ترسناک هستند و می‌خواهند شما را بگیرند. در حالی که این بازی با مشکلاتی همراه است، اما سبک و سیاق وحشتناک آن باعث شده تا به یکی از بازی های ترسناک برای کامپیوتر تبدیل شود. در یک صحنه باید از کنار یک موجود کور با بازوهایی بلند فرار کنید و در ادامه باید از دست موجوداتی حریص پنهان شوید تا مبادا شما را بخورند. این بازی به شکل یک انیمیشن زیبا، هیجان‌انگیز و جذاب است.

این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و ایکس باکس وان عرضه شده است. بدین ترتیب این بازی برای طرفداران بازی های ترسناک برای کامپیوتر و همین طور آن دسته از افرادی که به دنبال ترسناک ترین بازی PS4 یا بازی ترسناک Xbox هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

Alan Wake

Alan_Wake

پلتفرم: ایکس باکس وان – ایکس باکس 360 – ویندوز

Alan Wake ترسناک‌ترین بازی حال حاضر در میان گیم‌های موجود نیست. این بازی در خود لحظات آن قدر ترسناکی ندارد که باعث وحشت کاربران شود. به واقع، این بازی در مجموع ترسناک نیست. اما صحنه‌های بازی و شخصیت اصلی آن بهترین نکات بازی هستند. مکان بازی Bright Falls است که با رازهای بسیار مخوفی همراه است. صحنه‌های مختلف موجود در بازی باعث می‌شوند تا موقعیت‌های آن بسیار زنده به نظر برسند. گره‌های داستان Alan Wake همچون مینی‌سریال‌های تلویزیونی آرام آرام باز می‌شوند و کاملا حالت قسمت به قسمت دارند.

بازی Alan Wake لحظات هیجان‌انگیز زیادی دارد. شاید به نظر مبالغه‌آمیز باشد، اما این بازی از نظر بسیاری از کارشناسان دنیای بازی، لذت‌بخش‌ترین بازی ترسناک موجود است. گروه دشمنان در Alan Wake بسیار چالش‌برانگیز هستند و تمامی افرادی که این بازی را انجام می‌دهند با چالش‌های هیجان‌انگیزی روبه‌رو می‌شوند.

این بازی که توسط Remedy Entertainment ساخته و توسط مایکروسافت استودیوز منتشر گردیده، در اصل برای ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز طراحی شده است. در نتیجه، کاربرانی که در جستجوی بازی های ترسناک برای کامپیوتر و یا بازی ترسناک Xbox هستند، می‌توانند آن را انتخاب کنند.

DOOM 3

DOOM_3

لتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس – نینتندو سوئیچ – ویندوز – لینوکس – مکینتاش

بازی DOOM 3 نیز نوعی بازی ترسناک اول شخص است که توسط id Software طراحی و Activision آن را منتشر کرده است. این بازی در سال 2004 و در اصل برای ویندوز ارائه گردید. سال بعد نسخه مخصوص لینوکس آن نیز به بازار آمد و در سال 2005 برای سیستم‌عامل مک عرضه شد. Vicarious Visions آن را برای ایکس باکس پورت کرد که در سال 2005 عرضه شد.

هدف اصلی در این بازی گذشتن موفقیت‌آمیز از مراحل مختلف و شکست دادن دشمنانی است که قصد کشتن شخصیت اول را دارند. در این بازی همچنین بازیکن گاهی اوقات با شخصیت‌هایی نیز روبرو می‌شود که اطلاعات، اشیا و تجهیزات لازم را با خود دارند. در این بازی ده سلاح مختلف برای بازیکن طراحی شده تا با آنها جان خود را نجات دهد. در نتیجه کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی های دنیا می‌گردند، این بازی را می‌توانند انتخاب کنند.

Outlast

Outlast

پلتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – نینتندو سوئیچ – ویندوز

Outlast یک بازی اول شخص در فضایی است که عملا هیچ کسی دوست ندارد در دنیای واقعی آن را تجربه کند؛ یک تیمارستان که به نظر متروکه است، اما جنب و جوش زیادی به خصوص هنگام شب در آن وجود دارد. محل این بازی جایی در میان کوهستان است و کیلومترها از هر نوع کمکی دور است. چه کسی می‌تواند چنین جایی را تصور کند؟ فضاهایی که شخصیت اصلی تنها است، خودش به حد کافی ترس به همراه دارد، اما در این بازی فضا همچون یک فیلم سیاه و سفید است. در این بازی استفاده هوشمندانه‌ای از قابلیت دید در شب دوربین صورت گرفته تا در تاریکی بتوان فضای اطراف را دید. تصاویر سبز درخشانی که در این بازی وجود دارد، کاملا شبیه به دنیای واقعی است. در جایی از بازی باید به دنبال سایه‌هایی بروید که هنگام حرکت صداهایی از خود تولید می‌کنند و در حالی که باید پشت یک میز پناه بگیرید، باید از طریق قابلیت دید در شب دوربین آنها را پیدا کنید. همچنین وز وز موجودات درون این بازی به ترسناک‌تر شدن آن کمک می‌کنند. هنگامی که دو نفره این بازی را انجام می‌دهید، بسیار جالب و جذاب است، چرا که ممکن است هر یک از شما از ترس جیغ بکشید و باعث ترس دیگری شوید.

این بازی اول شخص از نوع ترس و بقا توسط Red Barrels طراحی و برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه شده است. در نتیجه، آن دسته از کاربرانی که در جستجوی بازی های ترسناک برای کامپیوتر، ترسناک ترین بازی PS4 و یا بازی ترسناک Xbox هستند، این بازی را می‌توانند انتخاب کنند.

Slender: The Arrival

بهترین بازی های ترسناک - Best-Horror-Games

پلتفرم: پلی استیشن 4 – پلی استیشن 3 – ایکس باکس وان – ایکس باکس 360 – نینتندو سوئیچ – ویندوز – مکینتاش

سری جدید بازی Slender تحت عنوان The Arrival اولین بار به عنوان میم‌های فروم‌های اینترنتی مشهور شد و به سرعت توانست به یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های سریالی دنیا تبدیل شود. در این بازی شما باید اقدام به جمع‌آوری هشت یادداشت در یک جنگل تیره و تاریک کنید، در حالی که اهریمن‌ها به دنبال شما هستند. نسخه رایگان این بازی به نام The Eight Pages از ویدئوهای Let’s Play یوتیوبی تهیه شده بود و در ادامه مشخص شد فضای وحشتناک و دلهره‌آوری که برای اسلندر پیش می‌آید، به قدر کافی سرگرم‌کننده هست. در نهایت، محبوبیت این بازی سبب شد تا کمپانی سازنده آن یعنی استودیوی Blue Isle تصمیم گرفتند، نوعی نسخه پولی از این بازی به نام Slender: The Arrival بسازند که به قیمت 10 دلار برای کاربران عرضه می‌گردد و به عنوان جایزه برای کاربران خود، امکان پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) را ارائه کرده است. این بازی در ابتدا برای مایکروسافت ویندوز و بعدها برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 ارائه گردید. در ادامه، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه شد. در نتیجه، این بازی هم اکنون برای افراد در جستجوی ترسناک ترین بازی PS4 ، طرفداران بازی های ترسناک برای کامپیوتر و یا بازی ترسناک Xbox بسیار مناسب است.

Dead Space

Dead_Space

پلتفرم: پلی استیشن 3 – ایکس باکس 360 – ویندوز

اگر Resident Evil را سلطان بازی‌های ترسناکی قلمداد کنیم که در آن شخصیت اول از ماجرایی نجات پیدا کرده و حالا قصد دارد زنده بماند، در آن صورت Dead Space نوعی بازی است که می‌تواند واقعا جایگاه برتر آن بازی را تهدید کند. در Dead Space همه عناصر ترسناک در کنار هم قرار گرفته و به صورت یک بسته کامل به کاربر ارائه می‌شود. این بازی که در سال 2008 عرضه شد، در مورد مهندسی به نام آیزاک کلارک است که در یک فضاپیمای خراب گیر افتاده است. کمی بعد، معلوم می‌شود که آن فضاپیما آن قدرها هم که به نظر می‌رسد، خالی از سکنه نیست و موجودات فضایی هر چیزی را در آنجا تبدیل به موجوداتی ترسناک کرده‌اند که فقط به فکر خوردن هستند و هرکدام ترسناک‌تر از دیگری است.

این بازی با محدود کردن بیش از پیش کاربر، تجربه‌ای ترسناک را به وی ارائه می‌کند. مهمات آیزاک در حال تمام شدن است و در این داستان مرتبا در حال تغییر، اصلا نمی‌داند اوضاع از چه قرار است و در اصل او از سوی چیزهایی تهدید می‌شود که آنها را نمی‌بیند. بنابراین بخش عمده‌ای از فضای رعب‌آور این بازی به چیزهایی باز می‌گردد که شما می‌شنوید و طراحی زیبای صداهای فوق‌العاده در اطراف آیزاک به عنوان جهانی کاملا مرده بسیار خوب از آب درآمده است. اگرچه، این قسمت جدید بازی به موارد دلهره‌آوری همچون محصولات سینمایی روی آورده، اما سری قبلی آن به کابوس‌های ما وابسته بود. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 ارائه گردیده است.

System Shock 2

System_Shock_2

پلتفرم: ویندوز – لینوکس – مکینتاش

داستان بازی ترسناک System Shock 2 در مورد یک سفینه فضایی خالی از سکنه است و در سال 2114 اتفاق می‌افتد. کاربر نقش سربازی را بازی می‌کند که سعی دارد تا از شیوع یک بیماری ژنتیکی جلوگیری کند. این بازی نیز همچون System Shock از نوع مبارزه‌ای اول شخص و پر از موقعیت‌های اکتشافی است. System Shock 2 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز و لینوکس عرضه شده و از جمله ترسناک ترین بازی های بازار به شمار می‌رود.

P.T

P.T

پلتفرم: پلی استیشن 4

در بازی P.T که مخفف شده Playable Teaser است، شما در یک راهرو قرار می‌گیرید و هزاران روش مختلف برای ترساندن شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بازی لحظاتی وجود دارد که شما با خطراتی روبرو می‌شوید، اما این لحظات بسیار اندک و با فاصله هستند. وحشت اصلی از چیزهای ناشناخته ایجاد می‌شود. فکر این که در پیچ بعدی چه چیزی ممکن است وجود داشته باشد و این که آیا در ادامه با کابوس جدیدی روبرو می‌شویم یا خیر. تخیل شما جاهای خالی را پر می‌کند و در ادامه باعث وحشت بیشتر شما می‌گردد.

همچنین در این بازی تمامی ویژگی‌های ترسناک موجود که برای طرفداران بازی Silent Hill به نوعی حس نوستالژی دارد، یافت می‌شود. این بازی توسط Kojima Productions طراحی و توسط Konami برای پلی استیشن 4 ارائه گردید؛ اما هیچ گاه به مرحله عرضه کامل نرسید و تنها یک دمو از آن عرضه شد.

F.E.A.R

بازی های ترسناک

پلتفرم: پلی استیشن 3 – ایکس باکس 360 – ویندوز

این بازی اول شخص، در مقایسه با بسیاری از گیم‌های شوتر موجود قدرتمندتر و ترسناک‌تر است. هنگامی که شروع به بازی می‌کنید و جلوتر که می‌روید و احساس قدرتمند بودن در خود دارید، ناگهان خطری مانند در معرض تیراندازی دشمن‌ها بودن، می‌تواند باعث شکست خوردن شما شود.

ترس واقعی بازی F.E.A.R آنجاست که صحنه‌ای است که بعد از کشتن تمامی دشمنان در یک اتاق، شاهدش خواهید بود. درست در همان لحظه، متوجه شخصی در انتهای راهرو می‌شوید که به شما خیره شده است. این شخص، یک دختربچه است که در عین معصوم به نظر رسیدن ممکن است خطر بزرگی برای شما باشد. در ادامه تمامی اشیای موجود در بازی قابلیت حرکت کردن را پیدا می‌کنند و چراغ‌ها روشن و خاموش می‌شوند. برای آنکه بدانید در ادامه چه اتفاقاتی در این بازی می‌افتد، باید آن را خودتان اجرا کنید.

این بازی ترس و بقا توسط Monolith Productions طراحی و توسط Vivendi Universal Games و Warner Bros. Games منتشر شد. این بازی ترسناک اولین بار در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز ارائه گردید و بعدها توسط Day 1 Studios برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شد. در نتیجه، این بازی برای طرفداران بازی های ترسناک برای کامپیوتر و کاربران علاقه‌مند به بازی ترسناک Xbox بسیار مناسب است.

Resident Evil 2 Remake

Resident-Evil-2-Remake

پلتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – ویندوز

لئون کندی به عنوان مامور پلیس اولین روز کاری خود را سپری می‌کند که اتفاقا روز سختی هم هست. این مامور پلیس که در مورد اوضاع و احوال شهر Racoon اطلاعات کافی ندارد و تازه‌کار به حساب می‌آید، با گروهی از شهروندان روبرو می‌شود که به خاطر یک نوع بیماری همه‌گیر تبدیل به زامبی شده‌اند.

بعد از گذشت 20 سال از عرضه اولین سری از این بازی که برای PS1 ارائه شده بود، Resident Evil 2 روانه دنیای بازی شد و البته باورش سخت بود که دوباره این بازی به فهرست ترسناک ترین بازی های دنیا راه یابد. اما در مورد نوعی بازی صحبت می‌کنیم که با احترام به گذشته و نگاهی به آینده طراحی شده و قدمتی نزدیک به دو دهه دارد. ترکیب اتفاقات قدیمی و جدید در این بازی بسیار موفقیت‌آمیز بوده و نقل دوباره داستان لئون و کلر که قصد فرار از شهری پر از زامبی و هیولاهای دیگر را دارند، عالی از آب درآمده است. البته در این بازی ویژگی‌های بازی ترسناک امروزی نیز در نظر گرفته شده و در آن تیراندازی‌های خوب، معماهای هوشمندانه و برخی سطوح زیبا با هم ترکیب شده‌اند.

این بازی سبک ترس و بقا برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه شده است. در نتیجه کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی PS4 و یا بازی ترسناک Xbox می‌گردند، این بازی را انتخاب کنند. همچنین این بازی برای طرفداران بازی های ترسناک برای کامپیوتر نیز مناسب است.

 

The Evil Within

بهترین بازی های ترسناک - Best-Horror-Games

پلتفرم: پلی استیشن 4 – پلی استیشن 3 – ایکس باکس وان – ایکس باکس 360 – ویندوز

The Evil Within که نوعی بازی با سبک ترس و بقا و سوم شخص است توسط خالق Resident Evil کارگردانی شده و در اکتبر 2014 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز ارائه گردید.

در این بازی شخصیت اصلی به نام سباستین کاستیانوس در دنیایی پر از مکان‌های وحشتناک و با موجودات ترسناک حضور دارد. در این بازی، کاربران باید با دشمنان کابوس‌مانند مبارزه کنند و از مراحل به سلامت عبور کرده و به یافتن گنج‌های مختلف بپردازند. بدین ترتیب، کاربران PS3، PS4 و ایکس باکس که دنبال ترسناک ترین بازی های بازار می‌گردند، این بازی را در نظر داشته باشند.

Amnesia: The Dark Descent

Amnesia-The_Dark_Descent

پلتفرم: پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – نینتندو سوئیچ – ویندوز – لینوکس

کابوس‌های شبانه اصلا شبیه به ترسناک ترین بازی های دنیا نیستند، چرا که از هیچ قانون خاصی پیروی نمی‌کنند. اما بازی Amnesia: The Dark Descent کاملا شبیه به یک کابوس است. این یک نوع بازی ترسناک است که در آن هیولاها به هر طریقی ممکن است شما را بگیرند و دزدکی راه رفتن و پنهان شدن،  تنها چاره شما به نظر می‌رسد. در واقع نگاه کردن به این هیولاها آن قدر ترسناک است که شما را حسابی به وحشت می‌اندازد.

هنگامی که هیولاهای بازی به سراغ شما می‌آیند، باید به صورت چمباتمه درون یک توپ قرار بگیرید و چشمان خود را ببندید و با استفاده از علائم صوتی متوجه شوید که چه زمانی از آنجا رفته‌اند. بازی‌های کمی همچون Amnesia: The Dark Descent تا این حد مرعوب‌کننده هستند. در واقع در این بازی قانون طلایی ترس مورد استفاده قرار گرفته: ترس از چیزهای ناشناخته که ترسناک‌ترین نوع آن است.

این بازی در سال 2010 برای مایکروسافت ویندوز، سیستم‌عامل مک و لینوکس، در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و در سال 2018 برای ایکس باکس وان ارائه گردید.

یک مدل بازی دیگر نیز با عنوان Amnesia: A Machine for Pigs وجود دارد که از نظر روانشناختی بسیار درگیرکننده است. در اینجا نیز شخصیت اصلی بازی باید جان خود را در برابر هیولاها نجات دهد.

Resident Evil 4

پلتفرم: پلی استیشن – نینتندو – ایکس باکس – ویندوز – اندروید – iOS

Resident Evil 4 نوعی بازی ترس و بقا و همین طور از نوع سوم شخص با موقعیت های تیراندازی است که توسط کمپانی ژاپنی Capcom عرضه شده است. این بازی برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ ارائه گردیده است. به این ترتیب، کاربرانی که به دنبال ترسناک ترین بازی PS4 و یا بازی ترسناک Xbox می‌گردند، این بازی را انتخاب کنند. همچنین این بازی برای طرفداران بازی های ترسناک برای کامپیوتر نیز مناسب است.

در این بازی نیز همچون دیگر سری‌های Resident Evil، بازیکنان باید شخصیت اول لئون کندی را از نگاه سوم شخص کنترل کنند. در این سری موارد کنترلی مختلفی اضافه شده است. بر اساس موقعیت، بازیکنان باید به یک نردبان ضربه بزنند، از یک پنجره به بیرون بپرند و یا کار دشمنان زخمی را یک سره کنند.

 Alien: Isolation

Alien-_Isolation

پلتفرم: پلی استیشن 3 – پلی استیشن 4 – ایکس باکس وان – ایکس باکس 360 – نینتندو سوئیچ – ویندوز – لینوکس

Alien: Isolation یکی از بهترین بازی‌های سری Alien به شمار می‌رود که در آن باهوش‌ترین و ترسناک‌ترین دشمنان به تصویر کشیده می‌شوند. این عنوان که نوعی بازی ترس و بقا یا Survival Game به حساب می‌آید، در اصل توسط سگا منتشر شد و به صورت رسمی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان طراحی شده است. در نتیجه آن دسته از کاربرانی که به دنبال بازی های ترسناک اول شخص هستند، می‌توانند این مورد را در انتخاب‌های خود قرار دهند.

داستان این بازی بر اساس اقتباسی از فیلم Alien شکل گرفته و 15 سال بعد از رویدادهای آن فیلم اتفاق می‌افتد و در مورد آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی است که در مورد مفقود شدن مادرش (الن) تحقیق می‌کند.

Silent Hill 2

Silent_Hill_2

پلتفرم: پلی استیشن 3 – پلی استیشن 2 – ایکس باکس 360 – ویندوز

نسخه دوم بازی Silent Hill که تحت عنوان Silent Hill 2 عرضه شده، محلی برای بعضی از ترسناک‌ترین موجودات و دشمنان در طول تاریخ بازی و گیم است. این بازی کلاسیک که برای پلتفرم PS2 طراحی شده بوده، ما را واقعا به وحشت می‌اندازد و ثابت می‌کند که هیچ چیزی ترسناک‌تر از تخیل خودمان وجود ندارد. اگرچه شخصیت اصلی این بازی، جیمز ساندرلند با موجوداتی همچون پرستارانی دروغین و همین طور شخصیتی به نام Pyramid Head روبرو می‌شود، اما به نظر می‌رسد که بیشتر از طرف شیطان درونش مورد تهدید قرار دارد. در این مسیر، شهری خالی از سکنه به نام Silent Hill شخصیت‌های مختلف را دور هم جمع کرده است.

جیمز به خاطر یک نامه به شهر Silent Hill برگشته که به نظر می‌رسد از طرف همسر فوت شده او باشد. اما تنها چیزهایی که او در این راه پیدا می‌کند، یادآوری گناهان و تقصیر او به خاطر مرگ همسرش است. در همه نقاط این شهر، یک ترس جدید نهفته، اما برای اینکه جیمز بفهمد واقعا چه اتفاقاتی افتاده، باید این ترس‌ها را کنار بزند. در Silent Hill شما تنها با یک بازی ترسناک روبرو نیستید، بلکه با داستانی روبرو هستید که هرقدر در آن جلوتر می‌روید، هیجان‌انگیزتر می‌شود.

 

در این مطلب سعی کردیم برخی از ترسناک ترین بازی های کامپیوتری را معرفی کنیم. اگر شما هم عنوانی را مد نظر دارید که در اینجا ذکر نشده، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


تعداد بازدید از این مطلب: 934
بازدید : 934

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر